Oya Başar alias Sultan din serialul „Bahar: Viață furată” s-a luptat ani întregi cu cancerul - Zona de televiziune

Oya Başar alias Sultan din serialul „Bahar: Viață furată” s-a luptat ani întregi cu cancerul


Oya Başar interpretează rolul pitorescului personaj Sultan, mătușa lui Efsun, în serialul „Bahar: Viață furată” al cărui nou sezon va fi difuzat începând de joi, 13 iulie, de la ora 20:00.

Cariera consacratei actrițe este presărată cu numeroase premii de interpretare, dar în viața personală a trecut și printr-o perioadă neagră. La vârsta de 41 de ani, Oya a fost diagnosticată cu cancer, iar medicii i-au spus atunci că va mai trăi maximum trei ani.

Am fost diagnosticată cu cancer, dar m-am tratat. Au trecut mulți ani de atunci, iar acum pot să spun că mă simt foarte bine. Cred că a contat atitudinea pe care am avut-o față de boală. Nu am luat cancerul în serios. Când mi s-a pus diagnosticul, mi-am zis: «este doar o gripă, o raceală, trebuie să mă comport ca atare». Întotdeauna am văzut jumătatea plină a paharului”, a declarat Oya.

Actrița Oya Başar (61 de ani) este una dintre cele mai titrate din Turcia, fiind totodată și producător de televiziune.

Urmăriți-o pe Oya Başar în noul sezon al serialului „Bahar:Viață furată”, intrepretând-o pe neînfricata Sultan, care se va difuza din 13 iulie, de luni până vineri, de la ora 20.00, la Kanal D.
Previous
Next Post »