Weekend de top pentru Kanal D - Zona de televiziune

Weekend de top pentru Kanal D

Sâmbătă și duminică, 17 și 18 iunie, Kanal D și-a consolidat poziția în topurile televiziunilor din România, ocupând poziții fruntașe cu producțiile difuzate atât în slotul orar de primetime cât și day time. Producțiile oferite telespectatorilor în acest weekend au făcut Kanal D un lider incontestabil de audiență, conform datelor furnizate de Kantar Media România.


Sâmbătă, emisiunea matrimonială „Te vreau lângă mine”, difuzată în intervalul orar 16:00–18:45, a clasat Kanal D pe primul loc în preferințele telespectatorilor, pe segmentul de public Național, cu peste un milion (1.018.000) de fani înregistrați în minutul de maximă audiență (17:42). Emisiunea prezentată de Gabriela Cristea a înregistrat un rating de 3,7% și o cotă de piață de 13,5%, la nivelul întregii țări.


Tot sâmbătă, emisiunile difuzate în primetime, „Se strigă darul” și Gala „Bravo, ai stil!” au poziționat Kanal D pe primele locuri. Astfel, emisiunea prezentată de Andreea Mantea și Bursucu a fost lider de audiență la nivelul întregii țări, cu 6,2% rating și 15,0% cotă de piață. În intervalul difuzării show-ului, 20:00–22:05, pe celelalte segmente de public monitorizate, Comercial șo All Urban, „Se strigă darul” a înregistrat 3,9% rating și 13,4% cotă de piață, respectiv 4,7% rating și 12,0% rating, poziționând astfel Kanal D pe locul al doilea în topul televiziunilor din România.


Gala „Bravo, ai stil!” difuzată sâmbătă, în intervalul orar 22:10–00:40, a clasat postul TV pe locul al doilea în topuri, pe segmentul de public Național, cu 2,9% rating și 9,6% cotă de piață și aproape un milion (925.000) de fani în minutul de maximă audiență.

Duminica, a doua zi cu audiențe de top pentru Kanal D

Și producțiile difuzate în a doua zi de weekend au plasat stația pe locuri fruntașe. „Roata Norocului” și „Ochii din umbră” au fost emisiunile care au înregistrat în minutul de aur peste două milioane de telespectatori fiecare.


Astfel, emisiunea prezentată de Bursucu și Ana-Maria Barnoschi, în intervalul orar 20:00–22:00, a fost lider de audiență la nivelul întregii țări, cu 8,2% rating și 16,9% cotă de piață, împreună cu cele 2.157.000 de persoane înregistrate în minutul de aur. La orașe, emisiunea concurs a plasat Kanal D pe locul al doilea, cu 6 puncte de rating și 13,2% cota de piață.


„Ochii din umbră”, reality show-ul prezentat de Ernest în intervalul orar 22:00–00:00 a închis weekend-ul de festival cu audiențe de top pentru Kanal D, poziționând postul pe primul loc, atât la nivelul întregii țări, cât și la orașe, cu 2.319.000 fani în minutul de aur. În slotul orar menționat mai sus, Kanal D a înregistrat 9,2% rating și 23,2% cota de piață, pe segmentul Național, și 5,0% rating și 13,5% cota de piață, pe targetul All Urban.
Previous
Next Post »