Secrete bine păzite din subteran, dezvăluite sâmbătă, la „Asta-i România!” - Zona de televiziune

Secrete bine păzite din subteran, dezvăluite sâmbătă, la „Asta-i România!”


Sâmbătă, la „Asta-i România!”, mergem din nou pe urmele lui Ceaușescu împreună cu fostul senator Marius Marinescu și vă dezvăluim unul dintre cele mai bine păzite taine din subteran.

Puțini dintre români știu ca stația de metrou Piața Romană este, poate una dintre cele mai ciudate stații de metrou din lume. Pe aici, trec sute de mii de oameni, dar puțini știu secretul uimitor al locului. Și mai puțini știu de ce aici și au găsit sfârșitul zeci de oameni.

„Stația asta se vede că nu trebuia să fie construită niciodată. (...) Peronul este foarte mic, are mai putin de un metru. În capătul peronului, unde se întâmplă tragediile, are loc numai o singură persoană (...) Dacă vrea cineva să își pună capăt zilelor, nimeni nu poate să-l salveze. Stația asta nu trebuia să fie făcută niciodată!”, mărturisește fostul senator.

Tot sâmbăta aflăm cum au reușit aghiotanții dictatorului să construiască stația de metrou Piața Romană fără ca Ceaușescu să știe și cum am ajuns să intrăm în cartea recordurilor fără să vrem și fără să știm.

„Tunelul prezidențial merge în paralel cu tunelul de metrou al Pieței Romane. Aceste tuneluri prezidențiale au fost construite odată cu metroul și au scop antiatomic, așa au fost gândite. Dacă ar fi să săpăm prin zid, dăm de tunelul prezidențial care face legătura dintre Palatul Primăverii și Palatul Comitetului Central (...) Ceaușescu putea oricând, în caz de război, să ajungă în câteva minute din cartierul Primăverii la Palatul Comitetului Central”, spune Marius Marinescu.

Pentru ce a fost gândit, în vremea regimului comunist, trenul galben, de ce stația de metrou din buricul Bucureștiului este cu totul altfel decât restul celorlalte și care este stația de metrou din Capitală care ascunde o comoara inestimabilă, puteți afla sâmbătă, de la ora 23:00, urmărind un material inedit, marca „Asta-i România”, la Kanal D.
Previous
Next Post »