Răzvan Ciobanu: „Prezentarea noii mele colecții nu a fost lipsită de peripeții” - Zona de televiziune

Răzvan Ciobanu: „Prezentarea noii mele colecții nu a fost lipsită de peripeții”


Răzvan Ciobanu și-a lansat în weekend, la Craiova, o nouă colecție dedicată femeilor, în cadrul evenimentului „Miss Royal Models”. Celebrul designer propune de această dată o combinație surprinzătoare de feminitate și tușe masculine. Dantele, rochii cu tăieturi spectaculoase din tul și jachetele bărbătești suprapuse peste broderii prețioase, toate acestea au putut fi admirate în cadrul colecției prezentate pe covorul roșu și purtând semnătura lui Răzvan Ciobanu.

Foarte interesant la aceste ținute e că pot fi «descompuse» și purtate diferit. Am mizat pe overall-uri din dantelă cu broderii prețioase, peste care am suprapus tuluri, iar la unele compoziții am adăugat jachetele bărbătești accesorizate excesiv”, a spus Răzvan Ciobanu.

Desfășurarea evenimentelor nu a fost lipsită de peripeții pentru juratul de la „Bravo, ai stil!”.

Prezentarea noii mele colecții nu a fost lipsită de peripeții. Am avut o surpriză pentru că oamenii care se ocupau de hair styling nu și-au imaginat că îmi doresc freze atât de masculine. Evident că au fost nevoiți să desfacă tot ce aranjaseră inițial și să îmi respecte indicațiile până la capăt. Pentru îmbrăcatul celor 14 modele au fost necesare două ore, la dezbrăcat a mers mai repede”, a adăugat designerul.

Alături de Răzvan Ciobanu, la eveniment a fost și Raluca Bădulescu, care deja și-a adjudecat una dintre ținutele create de acesta.

Colecția este fabuloasă și una dintre compoziții o voi purta în una din galele «Bravo, ai stil!», pe care le veți vedea în viitorul apropiat”, a spus aceasta.

Spectaculoasa colecție însumează 14 piese și a fost realizată într-un timp record, de 3 săptămâni.
Previous
Next Post »