Micutzu dezvăluie secretele dietei lui în al optulea episod al emisiunii „Show de seară” cu Viorel Dragu - Zona de televiziune

Micutzu dezvăluie secretele dietei lui în al optulea episod al emisiunii „Show de seară” cu Viorel Dragu


Știu că m-ai chemat să vorbim despre cum am slăbit. A fost un proces foarte greu. Am slăbit pur și simplu. Acum mă simt mult mai bine. Mănânc doar verdeață, lângă porc. Acum văd lumea altfel: nu mai suport grașii. Sunt foarte leneși. E ca în liceu, când m-am tuns. Aveam părul lung, ascultam Metallica, Sepultura și, când m-am ras în cap, nu mai suportam pletoșii”, declară Micutzu în al optulea episod al emisiunii „Show de seară” cu Viorel Dragu, ce poate fi urmărit luni, 22 mai, de la ora 20:00, în exclusivitate pe Comedy Central.

Stăteam la un moment dat cu Viorel în același apartament, unul destul de mare, undeva pe la 110 de metri pătrați. Aveam camere dintr-un capăt până în celălalt al blocului. Vio plătea mai multă chirie și, de obicei, o plătea, fiindcă m-a ținut sub aripa lui mult timp. La un moment dat, stăteam și ne jucam pe jocul lui care începe cu P3. Voiam să jucăm tenis și am căutat un anunț pus de cineva care vindea un joc de tenis online. Am găsit un număr de telefon și am sunat. Eram entuziasmat, căutasem mult timp jocul. L-am întrebat dacă mai are jocul de vânzare, iar el a răspuns: «Nu mai am nimic». A închis. Apoi am comentat cu Vio că probabil l-am întrerupt din sinucis. Își pregătise omul tot acolo: sfoară, săpun, pistol, balcon, ca să aibă mai multe variante”, a rememorat Micutzu.

O emisiune 100% autohtonă

Fiecare dintre cele 10 episoade ale primului sezon durează 30 de minute. Formatul emisiunii „Show de seară” cu Viorel Dragu permite și o analiză satirică a știrilor săptămânii, și o dezbatere – între prezentator și corespondenți, care joacă rolurile unor reporteri de teren, sau celebrități invitate – a unor subiecte la ordinea zilei, fie ele din popcult sau sociale.

Echipa de scenariști și corespondenți care apar în emisiune este formată din Viorel Dragu, Sergiu Floroaia, Dan Frînculescu, Sorin Pârcălab, Toma Alexandru și Cristi Popesco. Printre invitați se vor număra vedete din muzică, showbiz și media. Aceasta este prima emisiune 100% autohtonă de satiră realizată și difuzată de Comedy Central în România.

„Show de seară” cu Viorel Dragu poate fi urmărit în fiecare luni, de la ora 20:00, în exclusivitate la Comedy Central. La începutul fiecărei săptămâni, se va difuza un nou episod, urmat de reluarea celui anterior.

PROMO

Previous
Next Post »