Bursucu: „Femeia asta mă terorizează!” - Zona de televiziune

Bursucu: „Femeia asta mă terorizează!”


Bursucu și Andreea Mantea și-au reluat călătoriile prin țară pentru filmările emisiunii „Se strigă darul”. Pregătirile pentru lansarea noului sezon sunt în toi, iar dacă Andreea Mantea nu mai prididește cu alegerea ținutelor pentru nunți, Bursucu pune la cale tot felul de strategii pentru a scăpa de „tirania” colegei sale. Competiția strânsă între cei doi pentru adunarea zestrei pentru miri atrage după sine și situații de-a dreptul stresante pentru simpaticul prezentator, după cum povestește chiar el. Intrările spectaculoase în fiecare emisie sunt „opera” Andreei, care vrea de fiecare dată ca aparițiile să fie ieșite din comun.

Cea mai grea experiență din viața mea a fost la filmările pentru «Se strigă darul», când am zburat cu elicopterul. S-a întâmplat așa pentru că Andreei îi vine mereu câte o idee... Ba vrea să mă plimbe cu elicopterul și mie îmi tremură picioarele de frică, ba să mergem cu barca și atunci sunt ud fleașcă pentru că eu rămân în barcă să vâslesc, iar ea se plimbă cu iahtul, ba vrea să fim scafandri... Nu știu de unde îi vin ideile astea, cert este că așa ajungem noi la nunți; Niciodată normal, cu trenul sau mașina. O singură dată am fost cu un tren personal iar atunci am făcut aproximativ 20 de ore până la destinație. Țin minte ca și când ar fi fost ieri că Andreea m-a dus la Chișinău, la o filmare, cu autoturismul Lada. Tot atunci mi-am dat seama că ea nu știe să conducă o astfel de mașină! Nu vreți să știți cum am mers până acolo! Femeia asta mă terorizează!”, povestește amuzat prezentatorul.

După ce a îndurat cu stoicism tot felul de întâmplări, Bursucu a pus la cale și o răzbunare pe măsură. Dar Andreea a reușit, ca de fiecare dată, să iasă basma curată din capcana bunului său prieten și coleg.

Andreea spune tot timpul că trebuie să avem o intrare spectaculoasă la nunta la care mergem. Adică Bursucu intră leșinat de spaimă, și ea zâmbitoare toată, în rochița impecabilă! (...) Am reușit să îi întorc și eu o dată acest «serviciu». Mai exact, la unul dintre evenimentele la care am fost invitați să participăm cu emisiunea «Se strigă darul», am mers cu o limuzină. Atunci i-am făcut-o Andreei! Am lăsat-o în mijlocul campului! Să vină pe jos! Dar, ce să vezi? Andreea s-a descurcat și a ajuns la locația unde filmam, la fel de zâmbitoare! Ce să spun, eu și Andreea ne tachinăm foarte frumos... Mai mult ea pe mine! Sper ca într-o zi să se întoarcă roata și în favoarea mea!” a spus Bursucu.

Începând de duminică, 21 mai, de la ora 20:00, telespectatorii vor putea urmări noile peripeții ale Andreei Mantea și ale lui Bursucu, îi vor putea vedea în ipostaze unice, plini de energie și voie bună.

Nu ratați premiera noului sezon al emisiunii „Se strigă darul!”, duminică, 21 mai, de la ora 20:00, numai la Kanal D!
Previous
Next Post »