Viața distrusă de jocurile de noroc, sâmbătă, la „Asta-i România!” - Zona de televiziune

Viața distrusă de jocurile de noroc, sâmbătă, la „Asta-i România!”


Sâmbătă, la „Asta-i România!” facem cunoștință cu Andrei, un tânăr de 27 de ani, care a devenit prizonierul jocurilor de noroc.

Așa începe povestea lui Andrei, tânărul dependent de păcănele care a „reușit” să piardă nu mai puțin de 15.000 de euro, în doar 4 luni, și 50.000 euro în câțiva ani, de când a devenit sclavul jocurilor de noroc.

În ultimii 5 ani, Andrei a fost sclavul cazinourilor în care și-a investit și ultimul bănuț, câștigat de el sau familia lui.

„Am ajuns să mă împrumut și la cămătari. Am pierdut și mașina. Este ca un drog, poate mai rău decât un drog. Îmi venea să mă omor!”, sună mărturiile cutremurătoare ale lui Andrei.

Andrei a început totul în joacă, apoi, un mic câștig l-a făcut să își piardă mințile și să viseze cu ochii deschiși la ziua când se va îmbogăți.

Tot sâmbătă îl vom cunoaște pe Sorin Constantinescu, primul om din sistem care vorbește în premieră, despre dedesubturile afacerii cu păcănele, fenomen care devine tot mai periculos.

Mărturiile incredibile ale lui Andrei, tânărul înrobit de jocurile de noroc, ce se ascunde în „spatele” acestora, dar și cum sunt amăgiți românii cu câștiguri spectaculoase, la sălile de „Sloturi”, puteți afla sâmbătă, de la ora 23:00, la „Asta-i România!”.

Sursa: Kanal D
Previous
Next Post »