„Dragoste infinită”, lider de audiență la orașe - Zona de televiziune

„Dragoste infinită”, lider de audiență la orașe


Joi seară, în primetime, Kanal D a fost lider de audiență la nivelul urban, cu serialul turcesc „Dragoste infinită”. În ceea ce privește target-ul Național și Comercial, Kanal D a ocupat poziția secundă, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Joi, 30 martie, Kanal D a înregistrat 7,5% rating și 16,8% cotă de piață pe target-ul All Urban, 7,0% rating și 15,7% cotă de piață pe target-ul Național, și 5,5% rating și 15,1% cotă de piață în rândul publicului din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 ani.

O medie de peste un milion de români (1.248.000) urmăreau serialul de la Kanal D! În minutul de maximă audiență, atins la 22:51, în fața micilor ecrane se aflau peste un milion și jumătate de fani ai producției turcești (1.561.000).

Target: All Urban
20:00-23:00

Numele canalului
Rating (%)
Share (%)
Kanal D
7,5
16,8
Pro TV
7,1
15,9
Antena 1
5,1
11,3
Antena 3
3,1
6,9
România TV
2,5
5,5

Target: Național
20:00-23:00

Numele canalului
Rating (%)
Share (%)
Pro TV
8,2
18,4
Kanal D
7,0
15,7
Antena 1
5,7
12,9
România TV
2,6
5,8
Antena 3
2,3
5,3

Target: Comercial
20:00-23:00

Numele canalului
Rating (%)
Share (%)
Pro TV
8,6
23,6
Kanal D
5,5
15,1
Antena 1
4,3
11,9
DIGI Sport 1
1,6
4,3
Prima TV
1,2
3,2

Sursa: Kanal D
Previous
Next Post »