Christian Sabbagh își dă bolidul pe o mașină de familie, de dragul mezinei sale - Zona de televiziune

Christian Sabbagh își dă bolidul pe o mașină de familie, de dragul mezinei sale


Devenit recent tătic pentru a treia oara, Christian Sabbagh, prezentatorul principalului grupaj informativ de știri Kanal D din weekend, a luat o decizie radicală.

Deși este pasionat de mașini și un împătimit al cailor putere, vedeta Kanal D va renunța la bolidul său în detrimentul unui autoturism de familie. Motivul care a dus la aceasta hotărâre nu este deloc greu de intuit; Îndrăgitul prezentator este tată responsabil și pune siguranța copilului său pe primul loc. După o muncă asiduă la care au luat parte mai multe persoane pentru a instala scaunul auto pentru fetița sa, Christian Sabbagh a recurs la o soluție mult mai bună, aceea de a-și vinde actuala mașină și de a-și achiziționa alta, mai încăpătoare.

Nu mă despart ușor de această mașină, este autoturismul meu de suflet, dar după ce trei oameni ne-am chinuit să montăm scaunul bebelușului în mașină, am realizat că nu este deloc spațiu si am hotărât să îmi schimb mașina. Îmi voi achiziționa o mașină de familie, una mult mai mare. Când cei de la reprezentanța auto au văzut abțibildul lipit pe geamul mașinii, cu mesajul «Baby on board», s-au amuzat. Inițial, până să citească, s-au gândit că este ceva cu «Sabbagh în acțiune». Renunț la o herghelie de cai putere și voi ajunge la câțiva cai frumoși”, a spus Christian Sabbagh.

Sursa: Kanal D
Previous
Next Post »