Carmen Harra, cel mai sincer interviu, astăzi, la „Asta-i România!” - Zona de televiziune

Carmen Harra, cel mai sincer interviu, astăzi, la „Asta-i România!”


Astăzi, la „Asta-i România!”, vă invităm să urmăriți povestea de viață, dar și secretele succesului controversatei Carmen Harra, într-un interviu inedit și în exclusivitate, cu vedeta de peste ocean.

Deși stă la masă cu președinții americani și cu vedetele de la Hollywood, are case peste case, conturi în banci, bijuterii de milioane și o adevărată galerie de artă în vastele ei apartamente de peste hotare, Carmen Harra trăiește cu regretul că românii se uită la ea ca la o parvenită.

Oamenii au percepție eronată despre mine, lucru care mă afectează, pentru că am și eu suflet. În afară de tine (Mihai Ghiță – n.r.) nimeni nu a venit la mine să mă întrebe așa, de la suflet, la suflet cine sunt eu, cum gândesc, ce cred că am realizat. Nimeni nu a venit în sufletul meu...”, mărturisește Carmen Harra.

Ce avere deține Carmen Harra și cum face să aibă atât de mulți bani, mărturisește chiar ea: „Sunt un om care și-a construit o viață foarte bună, o viață îmbelșugată în care poți să-ți trăiești visul american, în cel mai luxos apartament din New York. O viață în care poți să îți permiți să ai un Rolls-Royce, un Lamborghini, ultimele tipuri de Mercedes-uri, ultimul tip de diamant, care trebuie sa fie «yellow» (galben – n.r.). (...) Eu fac anual un milion de dolari din conversațiile cu oamenii. Sunt conversații care nu au nimic de a face cu ghicitul. Conversațiile mele cu oamenii sunt despre suferințele lor, despre problemele lor”, mărturisește vedeta.

Pregatiți-vă pentru un interviu inedit, în care veți afla adevarata față a lui Carmen Harra și care este povestea ei de viață, sâmbătă, la „Asta-i România!”, de la ora 23:00, la Kanal D.

Sursa: Kanal D
Previous
Next Post »