Sfatul lui Teo Trandafir pentru copii: „Să învățați carte! Acesta este cel mai important lucru din lume!” - Zona de televiziune

Sfatul lui Teo Trandafir pentru copii: „Să învățați carte! Acesta este cel mai important lucru din lume!”


Săptămâna aceasta, Kanal D și-a deschis porțile pentru copii, în cadrul proiectului „Școala Altfel”. Printre vedetele care i-au întâmpinat pe copii cu brațele deschise s-a aflat și Teo Trandafir, prezentatoarea „Teo Show”.

Aceasta a răspuns tuturor întrebărilor micuților dornici să afle tainele televiziunii, dezvăluindu-le secrete din spatele camerelor de luat vederi.

Unul dintre copii a avut curiozitatea să afle cum a ajuns Teo Trandafir să lucreze în televiziune. Fără să stea pe gânduri, Teo i-a lămurit curiozitatea micuțului interlocutor: „Întâi m-am angajat vânzătoare la un magazin, pentru că nu aveam școală. Apoi, am făcut multă, multă școală și am ajuns la televizor. De fapt, am ajuns întâi la radio și apoi la televizor. Așa că, dacă vreți să nu ajungeți să lucrați într-un magazin iarna, unde era cam frig, sfatul meu este să învățați carte! Acesta este cel mai important lucru din lume! Ne iubim părinții, suntem și cuminți, dar învățăm și carte”, a spus vedeta Kanal D, Teo Trandafir.

Cum vede Teo Trandafir proiectul „Școala Altfel”, ne spune chiar vedeta:

Este foarte important de știut ca fiecare profesor și fiecare instituție de învățământ își planifică «Școala Altfel» în mod diferit. Sunt anumite proiecte care mi se par de o stupizenie vecină cu demența și sunt altele care folosesc cu adevărat copilului. Dacă tu hotărăști să îți duci copilul, cu ocazia proiectului «Școala Altfel», veșnic la pizza, în afara faptului ca se va îngrășa, el nu o să obțină nimic, nu va învăța nimic! Dacă, însă, te duci cu el în locuri de unde rămâne cu «ceva» în minte, este cu totul altă treabă. Fiica-mea, spre exemplu, face «Școala Altfel» așa cum trebuie. Dar sunt copiii despre care am discutat și pe care i-am văzut (n.r. – la pizza), care nu prea au avut norocul ăsta... M-am bucurat atât de mult să vad la noi, la Kanal D, «Școala Altfel» făcută într-un «alt fel»!

Teo Trandafir i-a captivat imediat pe copii, astfel că aceștia au stat nemișcați, ascultând sfaturile vedetei și si-au satisfăcut curiozitatea în ceea ce o privește pe vedeta Kanal D. Cei mici au plecat acasă cu multe informații utile și amintiri frumoase, cu vedeta lor preferată.

Sursa: Kanal D
Previous
Next Post »