Afacere „la mustață”. Burak Özçivit și-a deschis restaurant - Zona de televiziune

Afacere „la mustață”. Burak Özçivit și-a deschis restaurant


Burak Özçivit, actorul care îi dă viață personajului Kemal din serialul „Dragoste infinită” ce va debuta la Kanal D luni, 20 martie, la ora 20:00, a povestit într-un interviu toate detaliile legate de cea mai longevivă afacere a familiei sale. Actorul se ocupă de un lanț de restaurante faimoase, unul dintre acestea purtând chiar numele de „Balı Bey”, personajul interpretat de acesta în serialul fenomen ce a cucerit întreaga Românie, „Suleyman Magnificul”.

Avem această afacere de patru generații, de la tatăl bunicului meu. Avem un lanț de restaurante și a fost ideea mea ca unul dintre acestea să poarte numele de «Balı Bey». Acest nume înseamnă foarte mult pentru mine, acest rol pe care l-am interpretat în «Suleyman Magnificul» mi-a plăcut foarte mult, consider că mi s-a potrivit mănușă”, spune Burak Özçivit.

Datorită faptului că este un actor iubit și cunoscut în multe țări, foarte mulți străini și personalități importante calcă pragul vestitului restaurant. Și soția fostului președinte al Turciei este un client fidel al localului, spune Burak Özçivit.

Lumea este foarte interesată de local; vin oameni din Turcia care ne iubesc și ne urmăresc în serialele în care jucăm, vin fani din străinătate care ne apreciază munca. Künefeul (n.r. desert specific bucătăriei turcești) nostru este vestit. Soția fostului președinte al Turciei, doamna Semra Özal, a mancat künefe-ul pregătit chiar de tatăl meu și a avut numai cuvinte de laudă. Îmi place să gătesc, am pregătit împreună cu tatăl meu renumitul desert künefe, dar din păcate, nu am foarte mult timp. După munca pe platoul de filmare sunt la restaurant”, a continuat actorul.

Alegerea logoului pentru restaurantul ce poartă numele de „Balı Bey” nu a fost una dificilă deoarece un lucru vizibil unește cele trei generații de bărbați din familia Özçivit – cei trei, bunicul, tatăl și fiul, sunt purtători de mustață.

Am hotarat să denumim restaurantul «Balı Bey», iar pentru logo ne-am gândit la ceva mic, semnificativ, ceva care să arate drăguț, simpatic. Și am zis că Balı Bey este caracterizat de mustață. Și eu am mustață și bunicul avea mustață; am hotărât să punem drept logo mustața. Și mă gândesc că a fost o alegere potrivită deoarece comentariile de la clienți sunt favorabile”, a încheiat acesta.

Pe Burak Özçivit îl veți putea urmări în serialul „Dragoste infinită”, interpretând rolul lui Kemal, un tânăr care se îndrăgostește iremediabil și trebuie să lupte pentru iubirea lui.

Nu ratați premiera națională a serialului „Dragoste infinită”, luni, 20 martie, la ora 20:00, la Kanal D!
Previous
Next Post »